Neberte to tak, že by Vám někdo chtěl radit, ale poslechnout si nějaké připomínky, nebo nápady, není nikdy na škodu. Jste mladí, plní elánu. A právě hodláte rozjet nově založenou společnost, se kterou chcete zaujmout a dostat se na vrchol podnikatelské pyramidy. Držet se při zemi? Tak to není rozhodně Vaše krédo.

papíry

No, tak to rozpalte.
Ať už je Vaším produktem cokoliv, vždycky mějte na paměti, že byste svým potenciálním zákazníkům, nebo klientům měli nabídnout vjem všemi dostupnými lidskými smysly. Čich, chuť, zrak, hmat a sluch. Když dodržíte toto pravidlo, pak máte vyhráno.
Mimochodem, tímto pravidlem jste možná byli ovlivňováni dobrým učitelem už ve škole.

Musíte si ale nejprve určit cílovou skupinu své marketingové strategie. Od tohoto kroku se bude odvíjet vše ostatní. Od hudby až po občerstvení.
Začněte tištěnou propagací.
Dále je nutné, aby se potenciální zákazník měl, na co koukat. Něco musí vzít do ruky. Katalog. Brožuru o společnosti. Plakát. Dárkové poukazy. A všechno hezky barevné a příjemné na dotek. Takže rozhodně křídový papír. A nakonec? Proč by si to nemohl odnést domů?

Natištěné brožury, nebo katalogy Vašich produktů, nebo prezentačních materiálů se určitě neztratí. Určitě budou vyjadřovat Váš postoj k vlastním produktům. Budou pastvou pro oči pro potenciální zákazníky. Nebojte se experimentovat. Zcela jistě najdete spřízněné duše, které Vaši lajnu podnikání pochopí. A je dost možné, že Vám pomohou s grafikou, nebo s výběrem gramáže. Nebo s tím, jaké tiskoviny zvolit pro danou příležitost.

katalog

Obdobně můžete postupovat dále.
Občerstvení? Hudba? Vůně, které se budou linout vůkol? Klasiku, nebo nějakou speciální divočinu? Tím svou společnost také představíte světu. Ukážete, jakým směrem se chcete ubírat spolu s Vašimi potenciálními zákazníky.
A když dojde ke shodě se zákazníkem? Potom si nemůžete přát víc!