describe your menu link here
describe your menu link here
describe your menu link here
describe your menu link here
describe your menu link here
describe your menu link here
describe your menu link here
describe your menu link here
Cílem většiny akcí je nalákat co nejvíce návštěvníků
Jestliže pořádáte nějakou akci pro veřejnost, pak je jistě alfou a omegou vaší pořadatelské činnosti propagace. U takové akce jde totiž vždy o to, aby ji navštívilo co nejvíce lidí. A tomu se zpravidla podřizuje vše, tedy alespoň v případě, že nepořádáte nějakou alternativní akci, kde počet a spokojenost příchozích není hlavním cílem. Ve všech ostatních případech, kde se veškeré dění točí kolem toho, jak akci zajistit co nejvyšší návštěvnost a tím pádem naplnit její smysl a zajistit její rentabilitu, je vždy středobodem pořadatelské činnosti propagace, která má za cíl přilákat co nejvíce návštěvníků.
A v mnoha ohledech mají organizátoři nemalou motivaci, která přímo úměrně odpovídá tomu, kolik peněz do akce vložili a kolik potřebují, aby se jim jich vrátilo na vstupném. Takže přilákání co nejvyššího počtu návštěvníků se zpravidla podřizuje naprosto vše. Objednávají se oblíbené atrakce pro děti i dospělé, zajištuje se oblíbené občerstvení, vymýšlí se atraktivní program, kterému žádný zástupce většinové společnosti neodolá. A to zdaleka není všechno.
Propagace jako alfa a omega
Ovšem na efektivní propagaci nějaké akce už dnes zdaleka nestačí jen jeden komunikační kanál. Chcete-li oslovit opravdu všechny, pak si musíte objednat reklamní spot v rádiu s velkým počtem posluchačů, musíte si objednat prostor pro inzerci v novinách, a hlavně musíte být stále na očích, třeba tak, že necháte natisknout přitažlivé plakáty a vsadíte také na letáky tisk, které pak můžete jednoduše nechat roznést do všech schránek v obci. A to je způsob propagace, která jednoznačně zabírá.
Hranari - © 2023 - Empowered by WordPress