Jste-li z mírně nebo klidně i více starší generace, možná si ještě vzpomenete, jakou úlohu sehrávaly letáky a další podobné tiskoviny během samotové revoluce. Jak se tu rojily jako houby po dešti a jaký zájem publika (ten služební nevyjímaje) vzbuzovaly. A přitom to byly v naprosté většině případů jen nekvalitní tisky, protože lepší technologie tehdy nebyly dostupné veřejnosti a tak se vše muselo dělat ‚na koleně‘.turistické letáky
A když takové nekvalitní letáky vzbuzovaly zájem tehdy, proč by tomu tak nebylo i dnes, že? Dnes, kdy už navíc každý může využít i toho nejdokonalejšího, co se v tiskařské branži nabízí. Protože se tiskárny staly dostupnými všem a každému vytisknou na jeho přání přesně to, po čem dotyčný prahne.
Dnes už si tak každý, kdo chce něco sdělit světu, může vybrat přesně to, co je nejlepší, nebo co on sám za nejlepší považuje. Může si nechat zhotovit letáky v přesně takovém počtu, v jakém jsou mu zapotřebí, pro tisk letáků může zvolit jakoukoliv tiskařskou techniku a jakýkoliv papír, ten nejkvalitnější nevyjímaje.
Stačí si tu tedy vybrat, co se dotyčnému nejvíce zamlouvá, může si vybrat z nabízených kvalitních papírů i technologií, ba může si vybrat třeba i některou z akčních nabídek, jež mu jeho zakázku maximálně zlevní. Protože jsou jak papíry, tak množství, jež se tiskárně vyplácí používat nejvíce, a to se pochopitelně zvýhodňuje.turistické prospekty
A nejen že si můžeme nechat takové letáky natisknout. Můžeme si je i objednat elektronickou cestou, bez nutnosti vláčet se do nějaké vzdálené tiskárny třeba i světa kraj, můžeme si je pak rovněž nechat dopravit až na naši adresu, a to levně a v některých případech i zcela zadarmo.
A tak se stačí poinformovat, vybrat si a je to. A zanedlouho se tak již mohou potřebné letáky ocitnout tam, kde zafungují. Aby bylo dosaženo toho, co propagují.