Hranaři

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

Vizuálně zpracovaná analýza trhu

by on Říjen 21st, 2019 at 9:59 am || Posted in: Firmy

Investovat peníze můžeme mnoha způsoby, které se liší využitím, náročností nebo mírou rizika. Všechny ale mají stejný cíl, a to je dlouhodobé zhodnocení vložených financí, díky kterému se zbavíme vlivu inflace a znásobíme svoje úspory. Ne každý má ale pro investování vlohy, a proto je potřeba, zaměřit se nejdříve na studium a zajistit si co možná nejvíce informací. Informace jsou totiž alfou i omegou úspěchu a ovlivňují ceny akcií, poptávku i možné propady. Důkladným studiem je možné si investicemi dobře vydělat a začít v tomto odvětví novou kariéru.
 Hromádka peněz
Market Profile metoda
Existuje nepřeberné množství způsobů, jak analyzovat trh a zjistit, které akcie/měny se vyplatí v daném okamžiku zakoupit. Market Profile metoda mezi ně patří a nabízí dva základní způsoby, jak s trhem pracovat a jak ho předvídat.
 
Typy Market Profile:
 
1.       TPO neboli Time Price Opportunity
2.       Volume neboli práce s objemem zobchodovaných kontraktů
 
Obě tyto metody nabízí klady a zápory a je čistě na investorovi, který z výše zmíněných postupů si zvolí. Další možností je kombinace těchto dvou možností, která ovšem vyžaduje zkušenosti a dobrý výběr jednotlivých dat.
 
 Vyskládané libry
Využitím MP (TPO nebo Volume) můžeme monitorovat trh, předpovídat ceny a reagovat na aktuální vývoj jednotlivých měn. Využitím dostupných informací je možné dobře nakoupit a pak levně prodat a vydělat tak měsíčně i několik desítek procent z vložené částky. I přes potenciál, který obchodování nabízí, je třeba stále myslet i na možné ztráty, které jsou zaviněny nejen špatným odhadem trhu, ale i kolísáním či politickým vlivem, který je s měnami velmi úzce spojený.
 
Pokud se ovšem řídíme čísly, dobře zpracováváme data a dlouhodobě sledujeme vývoj trhu, můžeme takové změny předvídat a snížit jejich dopad na naše portfolium. Pomoci nám s tím může i vizualizace, kterou obě metody nabízí.