Hranari

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

Pojďte se nechat hýčkat!

by on 4 září, 2021 at 6:29 am || Posted in: Vztahy

Využijte naše lázeňské pobyty k tomu, abyste nabrali síly a nechali všechny starosti v práci. Pojďte se procházet po kolonádě, ukusujte oplatku s voňavou cukrovo-skořicovou směsí a nechte své tělo a především hlavu úplně odpočívat.

Jak takový výlet do relaxace objednat?

Je to velmi jednoduché. Vybírat můžete podle regionu, lokality a také podle tématu zájezdu. Každý člověk si tak jednoduše vybere podle svého a podle svých přání nebo potřeb. Zároveň si samozřejmě můžete vybírat i podle cenových relací, které jsou většinou zobrazeny podle počtů dnů a osob jako celková částka. A co dál? Vyplníte rezervační formulář nebo zavolejte na uvedené telefonní číslo a my vám zajistíme do 2 hodin odpověď na vaši rezervaci.

Jak je to s platbou?

Pokud je termín pobytu na objednaný zájezd v termínu dříve než za 30 dní, hradí se celá částka najednou a to do data splatnosti uvedeného na zálohové faktuře. Je-li termín pobytu déle než za 30 dní, hradí se záloha ve výši 50 % a to nejpozději do data splatnosti na zálohové faktuře. Doplatit je pak potřeba zbylou částku 14 dní před nástupem k lázeňskému pobytu.

A jaké jsou ceny?

Ceny garantujeme zajímavé a také nižší než byste získali, kdybyste si lázeňské pobyty objednávali sami přímo na penzionu nebo hotelu. Vážíme si našich klientů a chceme pro ně to nejlepší. Takže pokud nějaký zájezd wellness nebo s relaxací a péčí o tělo nabízíme, rozhodně vycházíme z referencí hostů, anebo jsme sami místo vyzkoušeli. Chceme mít totiž jistotu, že nabízíme opravdu maximální komfort za rozumné peníze.

Jak je to s případnými storno poplatky?

Občas se skutečně může stát, že v nevhodnou dobu onemocníte a nemáte jinou možnost, než na lázeňský pobyt prostě neodjet. Pokud nám pošlete lékařskou zprávu 3 dny před nástupem na pobyt, váš termín přesuneme po dohodě s vámi na jiný vyhovující.

Může se stát, že se nám nebude zájezd líbit, je možné to nějak řešit?

Neprodleně sepište reklamační zápis a odešlete nám jeho kopii. Budeme se reklamací zabývat velmi rychle, a pokud bude vaše reklamace oprávněná, obdržíte zpět vaše peníze.